منتديات نور الاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات نور الاسلام

منتدى إسلاميات وأدب وبرامج وألعاب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمود المصرى
المدير العام
المدير العام
محمود المصرى

تاريخ الميلاد : 31/10/1995
المزاج : جميل

لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة  Empty
مُساهمةموضوع: لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة    لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة  I_icon_minitimeالخميس 30 يونيو - 4:15

بسم الله الرحمن الرحيم

كلنا عاوزين نعرف ازاي هنعمل الحصان الزيبرا

اولا هنفتح ملف اللعبة ونروح المسار دة
c3/Mount/801

وبعدين هنحمل الملف دة ومنعملش فية حاجة

من هنا

وبعدين؟

هقولك دلوقتي هتتوقف علي نوع حصانك

لو حصانك مارون

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8010000.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة ومبروك عليك الزيبرا

لو حصانك اسود

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8012400.dds وبرضة تروح المسار اللي قلنا علية هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة برضة الاول (بأكد اهوة امسحة الاول) وبعدين حط الملف اللي انت لسة مسمية مكانة

لو حصانك ابيض

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8014500.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

دول عن الاحصنة الرئيسية

معايا بقي شوية احصنة تانية

: Red steed

هتسمي الملف 8010100.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

EMERALD STEED

هتسمي الملف 8011700.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

GOLDEN STEED

هتسمي الملف 8010800.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

AGATE STEED

هنسمي الملف 8014600.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

PINK STEED

هنسمي الملف 8013400.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

واللي عاوز باقي الاحصنة النادرة يحمل الملف دة من هنااااااااا

بس ملحوظة اللي احنا عملناه دة استايل يعني اللي مش عندة الاستايل بيبان عندة لون الحصان الحقيقي

حد هيقولي ممكن حد ينصب عليا لو عندي الاستايل هقولك لا لان اسم الحصان بيظل كما هو

ملحوظة كمان : لازم تمسح اسم الملف بتاع حصانك الاول وبعدين تسمي الملف اللي انت حملتة حسب نوع كل حصان

ارجو التقيم

https://mahmoud4ever.ahlamontada.net
kha000led
نائب الادارة
نائب الادارة
kha000led

تاريخ الميلاد : 20/04/1996
المزاج : مبتهج

لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة    لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة  I_icon_minitimeالخميس 30 يونيو - 5:02

لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة  %D8%B4%D9%83%D8%B1%D8%A7-%D9%84%D9%83
http://maxfox.yoo7.com/

لو عاوز تلبس الحصان الزيبرا وباقى الأحصنه النادرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» غير شكل الحصان بتاعك لنمور